Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מוסך מורשה סוזוקי – דברים שחשוב לדעת

אחד הדברים החשובים ביותר במעמד בחירת מוסך עבור הרכב או הסוזוקי שלכם הוא לוודא כי אכן מדובר במוסך מורשה על פי כל האמות והדרישות.

מיותר לציין מה עלול לגרום לכם הביקור במוסך הקצה, מעבר לכך שזה עלול לסכן חיי אדם, זה עלול לפגוע גם בתקינות הרכב עצמו, לפגוע בחלקי הרכב ובסופו של דבר להותיר אתכם עם נזקים גדולים אף יותר.

רוצים להימנע מכך? הנה כמה דברים שחשוב לדעת על מוסך מורשה ואיך לזהות אותו לפני שאתם ניגשים לביקור הבא.

איך מזהים שזה מוסך מורשה?

הכלל הראשון שיעזור לכם לזהות האם מדובר במוסך מורשה או מוסך קצה, זה התעודות שאותן יציג לכם בעל המוסך. לרוב, כאשר נתקלים במוסכים בעלי שם ומוניטין וכן מורשים או יבואנים על פי חוק, הם יציגו לפניכם את כל התעודות הדרושות כמו למשל חברות באיגוד המוסכים והכרה מטעם משרד התחבורה.

כמה זה פשוט כך זה קל, כשיש את כל המסמכים הללו הרבה יותר קל לעשות את זה בפשטות גדולה.

מוסך מורשה – למה חשוב לבחור אותו על פני השאר?

בעוד כל אדם נדרש להכניס את הרכב שלו כך או כך למוסך, חשוב שיגיע למוסך מורשה כדי שזה יעלה על כל הבעיות, יאבחן בצורה מדויקת את הטיפולים הנדרשים ועל הדרך יחסוך לא מעט עלויות שלעיתים מוסך קצה לא יחסוך.

אז אם נדמה היה לכם כי מוסכי הקצה זולים יותר, חשבו שוב, המוסכים שעובדים בצורה הזאת לא יוכלו להציג לכם בשקיפות מלאה את התקלות ולכן, או שהטיפול יעלה לכם זול מדי או שהוא יעלה יקר הרבה יותר.

אז מוסך מורשה או מוסך קצה? לא משנה מה, כשיש לכם רכב כמו סוזוקי, אתם חייבים לעצמכם מוסך מורשה שיבטיח להשיב את הרכב שלכם למצבו הקודם, יטמיע חלקים מקוריים בלבד ולא יסכן את הנסיעה שלכם לכאן או לכאן.

מחפשים מוסך מורשה סוזוקי? לצד כל התעודות, הדיאגנוסטיקה והפעולות המורשות, אל תשכחו את הצעת המחיר בשקיפות מלאה ולצדה צוות של מכונאים מהשורה.