Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פורטל דרושים בצפון

הרגע הזה שאתה משתחרר מהצבא, אתה כבר אחרי הבקו"ם, בדרכך עם חוגר המילואים לאזרחות. אתה מגיע לבית של ההורים, מארגן מסיבה, עובר שבוע, עוברת השבת ואתה מוצא את עצמך שוב ביום ראשון בבוקר מתחיל לתהות מה אתה רוצה לעשות עם החיים שלך. פורטל דרושים לצפון מציע לך את מגוון האופציות הדרושות לכך.

עבודה בצפון הארץ ידועה כמשימה קשה. אבל ישנם מקומות שדווקא שם צריכים עובדים יותר ממקומות אחרים. באזור הצפון ידוע שענף התיירות והתעשייה הם התחומים שצריך בהם הכי הרבה ידיים עובדות. לכן אם אתה צעיר אחרי צבא ומתגורר באזור הצפון, סביר להניח שתרצה עבודה עם הרבה שעות.

עבודה בענף התיירות דורשת ממך להיות גמיש ופנוי דווקא בזמנים שהכי לא נוחים לכל עובד: סופי שבוע וחגים. אלו מן הסתם הזמנים שהתיירות בארץ פעילה. באזור הצפון במיוחד בימי הקיץ. פורטל דרושים בצפון נותן לך את הכלים להתמצא בכל המרחב הגדול שיש לשוק העבודה בצפון להציע. היכולת שלך לנווט את עצמך לעבודה שתתאים לך יכולה להתחיל האתר הזה. לא כל אחד יודע מה הוא יעשה, אבל בהחלט אפשר להניח שאם הוא צעיר אחרי הצבא, הוא יחפש עבודה גמישה במקום דינמי וצעיר. צעירים בגיל הזה מחפשים דבר ראשון כסף לחסוך לנסיעה לחו"ל או במקרים אחרים כסף ללימודים מקצועיים או תואר ראשון.

עבודה בתעשייה דורשת משמעת עצמית לא פשוטה. רוב העבודות בתעשייה הם בתחום הייצור. שם העובדים עובדים בעבודה שחוזרת על עצמה ולרוב לא מחזיקים תקופה ארוכה. היכולת של עובד בתעשייה לתת את אותה תפוקה לאורך זמן היא ברוב המקרים חלשה. העובד בדרך כלל מגיע עם המון אנרגיה ורצון טוב אבל הגלל אופי העבודה בתחום הייצור, עבודה שחוזרת על עצמה ואתה כעובד נדרש לאותן פעולות יום אחר יום, זה מגיע לרמת שחיקה גבוהה על העובד שהוא מצידו אינו נשאר שם זמן רב. לכל היותר שנה עד שנתיים. זה מאפשר תחלופה גבוהה מצד אחד אבל גם חסרון כאשר העובדים מתחלפים בתקופה קצרה ואז מקום העבודה צריך להשקיע בלימוד מחדש והדרכה.

פורטל דרושים בצפון