Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בלוגים של אוכל מומלצים

בלוגים של אוכל מומלצים

 

רוצים להרשים את הדייט בכישורי הבישול שלכם, אולי לארגן ארוחת ערב לחברים? יכול להיות שאתם פשוט רוצים להכין לעצמכם אוכל חדש לשם הגיוון כי באמת נמאס לכם משקשוקה? עזבו את ספרי המתכונים וקפצו ישר לאינטרנט. ברשת האינטרנט תוכלו למצוא מגוון של בלוגים בנושא אוכל מכל סוג. אתם אפילו לא צריכים לחפש בגוגל, הכנתי במיוחד עבורכם רשימת בלוגים של אוכל מומלצים בהם תוכלו למצוא יופי של מתכונים. הרשמה מסודרת לפי סדר רנדומלי ואין משמעות מיוחדת לסדר, זהו אינו דירוג בלוגים של אוכל מומלצים.

 

בלוג פתיתים – זהו בלוג של מעצב ומפתח משחקים בשם גל, ממש לא מישהו מתחום האוכל וזהו היתרון הגדול שלו. הוא מציע בבלוג מתכונים פשוטים וטעימים. הבלוג פעיל מספר שנים ומציע עשרות מתכונים המלווים בתמונות באיכות גבוהה אותן גל מצלם בעצמו. מתכון שנראה לי מעניין במיוחד הוא טוסט עם גבינה ואוכמניות, ללא ספר משהו לא שגרתי ומעניין.

 

בייגלה – זהו בלוג אוכל קצת יותר מורכב ויש בו מספר כותבים. ניתן למצוא בו מתכונים וכתבות על מסעדות בארץ ובחו"ל.  למרות שהבלוג די ממוסחר הוא שומר על רמה גבוהה של כתיבה וסוקר דברים מעניינים עבור מי שבשבילו אוכל זה לא רק מזון ולכן כללתי אותו ברשימת בלוגים של אוכל מומלצים. מתכון מעניין שמצאתי באתר הוא המבורגר לוקוס של דודי כליפא.

 

אוכל עושים באהבה – עבור כותבת הבלוג זוהי לא רק סיסמא, זוהי דרך חיים. ניקי מעידה על עצמה שהיא אוהבת, חייה ונושמת את המטבח. היא אינה שף מקצועי אך מגישה לנו מתכונים מעולים של אחד יכול להכין. המתכונים של ניקי מחולקים לקטגוריות ונראה שאפשר למצוא שם כל דבר. למי שרוצה להתנסות קצת באפייה מומלץ לנסות את לחמניות החלבה והקינמון של ניקי.

 

ללוש – הדבר הראשון שנגלה לעיני כאשר לחצתי על הקישור ונכנסתי לבלוג זה היה המתכון לעוגיות לימון של סתיו. כבר מהמכון הראשון התאהבתי במתכונים של בלוג ללוש. מסתבר שזהו בלוג אפייה עם דגש על האופה המתחיל. ענת שילה אחראית על האפייה והמתכונים ועם קצת עזרה מאבא יש לה גם תמונות נהדרות בבלוג.

 

אם מתחשק לכם אוכל בריא אז יש גם בלוגים של אוכל מומלצים המציעים מזון בריא וטבעוני. למשל הבלוג אומנות בטבעונות המציע מבחר של מתכונים נהדרים על טהרת הטבעונות. המתכונים מסווגים לפי מספר המנות, זמן ההכנה ודרגת הקושי. הבלוג מכיל מתכונים המלווים בתמונות אשר עושות חשק לאכול את המסך. בבלוג תוכלו למצוא גם מספר קישורים הרלוונטיים לתחום הטבעונות.

 

זוהי רק רשימה חלקית מכיוון שקצר הדך מחיל את כל הרשימה של בלוגים של אוכל מומלצים.