Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

כיצד לבחור בכיסא גיימרים הטוב ביותר

מה לחפש בכיסא גיימרים

כולנו יכולים להסכים שרוב שעות היום בבית או במשרד אנו מבלים על הכיסא; לכן חשוב להשקיע בכיסא איכותי ונוח למשימות היומיומיות שלנו. כך גם במשחקים; גיימרים מבלים את רוב זמנם מרותקים מול קונסולת משחקים או המחשב.
אם גיימר רוכש כיסא גיימרים איכותי, זה יכול לקחת את חווית המשחק שלו לגבהים חדשים לגמרי. הסיבה לכך היא שכיסאות מסויימים באים עם תכונות שיעזרו לכם להישאר דבוקים למשחק במשך שעות מבלי להתעייף.
אך אילו תכונות צריך לחפש בעת רכישת כיסא גיימרים? להלן מספר טיפים שיעזרו לך לעבור את התהליך.

ארגונומיה

נוחות צריכה להיות העדיפות מספר אחד כשאתה מתכנן לרכוש כיסא גיימרים . נוחות מרבית היא חיונית כשאתה משחק במשחקים, בגלל שעות הבילוי הרבות בהם אתה יושב במקום אחד. אתה לא רוצה לקום אחרי 20 דקות כדי למתוח גב כואב מכיוון שיש לך כיסא מגושם שמוכח כלא נוח.

תאימות מערכת

עליכם גם להבטיח כי הכיסא שתרכשו יתאים היטב להגדרת המשחק שלכם. הדבר הטוב הוא שרוב כסאות המשחקים עובדים היטב במגוון רחב של מערכות משחק כמו Xbox One, PlayStation 4 ו- PC. עם זאת, ישנם סגנונות כסא מסוימים שיותר מתאימים למשחקי מחשב, בעוד שאחרים נמוכים יותר ומותאמים יותר עבור גיימרים עם קונסולות.

חוסך מקום

אם יש לכם שטח עבודה מוגבל, הקפידו לרכוש כסא שיכול להתאים באופן נוח במרחב של החדר. כמה כסאות משחק יכולים להיות גדולים למדי, אז שימו לב לממדי הכסא אותו תרצו לרכוש לעומת השטח הזמין באזור המשחקים שלכם. אל תרכושו כסא משחק באינטרנט שלבסוף יהיה גדול מכדי שיתאים למשרד או לחדר השינה.

מחיר

חשוב לוודא שאתה מוציא את כספך על הדרוש, ולא על תכונות שאתה לא באמת צריך. אם ברשותך מערכת מוזיקת סראונד טובה, אינך זקוק לכיסא משחקים בו מותקנות מראש סאב-וואפר ורמקולים.

טכנולוגיה

ישנם סוגים רבים של כסאות משחקים המצויידים בטכנולוגיית משחק המסייעת להוסיף לחוויית המשחק שלך. בכסאות מסוימים יש תכונות כמו רמקולים למשענת ראש, פונקציות רעש, Bluetooth וכניסת אוזניות. למרות שכולן תכונות מהנות ושימושיות, הן אינן יכולות להעניק נוחות בכל הנוגע לבחירתך הסופית.

חומרים

כסא משחק אמור להישמר זמן רב; אם הוא לא בנוי להחזיק מעמד, הוא לא מתאים לשימוש רגיל. וודא שאתה בודק אם נעשה שימוש בחומר באיכות טובה ליצירת הכסא. על היצרן לציין את חומר הכיסוי, הריפוד וכל החומרים האחרים ששימשו להכנתו.

משענות יד

אם אתה קונה כסא ללא משענות יד, אתה תגרום ליותר לחץ על הכתפיים שלך מה שיוביל לכאבי צוואר. יתכן שאף תתחיל לסבול מכאבים בשורש כף היד. כסא עם משענות יד מתכווננות הוא האפשרות הטובה ביותר לעבוד איתו.
אמנם זה לא פריט חיוני בהחלט למשחקים, אך השקעה בכיסא משחק הגון יכולה באמת לשפר את החוויה שלך. זה במיוחד המקרה כשאתה משחק תקופה ממושכת וזה יכול לעזור במניעת בעיות בריאותיות כמו כאבי גב וצוואר.