Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

את לא כמו כולם…הכי מיוחדת… – מהי חברת פרפלס?

חברת פרפלס היא חברה שמספקת שירותי קידום לרשתות החברתיות. אבל מהם אותם שירותי קידום שמספקת החברה, מדוע חברת פרפלס נחשבת אחת החברות המובילות ביותר לקידום עסקים, ומה יש בה שאין בחברות ובאתרים אחרים? המומחים לקידום ברשתות מסבירים.

עם  תאוצת הרשתות החברתיות והפיכת הרשתות לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של אנשים רבים, הפכו מוצרי הקידום ברשתות החברתיות לאלמנט נחוץ ביותר לקידום עסקים ואנשים פרטיים. כיום ישנם מגוון רחב של אתרים שמבטיחים מוצרי קידום לרשתות החברתיות שיהפכו את החשבונות של עסקים ואנשים פרטיים לחשבונות מנצחים.

מהו קידום ברשתות החברתיות?

קידום ברשתות החברתיות הינו קידום המושתת על דרכים שונות בהן המוצרים של עסק או אדם פרטי נחשפים יותר מול הקהל הרחב. החשיפה נעשית באמצעות לייקים, עוקבים ואוהדים ברשתות החברתיות כמו בפייסבוק, באינטסגרם, בטוויטר בלינקדין ובכל הרשתות החברתיות הקיימות. את הקידום מבצעים באופן עצמאי דרך אתרים כמו פרפלס או באמצעות חברות המתמחות בקידום ברשתות החברתיות.

אז מהי חברת פרפלס?

פרפלס היא חברה מקבוצת לואיס אלדו העוסקת בפיתוח ושיווק מערכות מתקדמות. לחברת פרפלס ניסיון עשיר בתחום התוכנה השיווק והמיתוג והיא עוסקת בעיקר באספקת מוצרי קידום לרשתות החברתיות. החברה היא היחידה שמפסקת שירותים ישראליים לקידום עסקים ואנשים פרטיים, והיא פועלת על ידי מערכת ייחודית ומותאמת אישית ללקוחותיה המרוצים.

מה יש בחברת פרפלס שאין בחברות אחרת?

חברת פרפלס או purples באנגלית, היא חברה ייחודית שמספקת מגוון מוצרי אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק. באתר של החברה מערכת קלה לשימוש בה יכול הלקוח לבחור מגוון מוצרים. בין המוצרים: לייקים ליוטיוב, לייקים לפייסבוק, עוקבים לאינסטגרם, תגובות לאינסטגרם ושלל מוצרים שמקדמים את החשבונות שלכם ברשת. המוצרים איכותיים ואמינים והם הופכים כל חשבון לפופולאריים וחשוף יותר.

כיצד משתמשים במוצרים של החברה?

אחד השירותים שהופכים את המוצרים של החברה לטובים יותר מחברות אחרות הוא השימוש הקל. אם למשל תרצו לרכוש לייקים אוטומטיים לתמונות באינסטגרם כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור את האופציה של לייקים אוטמאטיים לתמונות באינסטגרם באתר, לאחר מכן לבחור את הכמות הרצויה של הלייקים, לבחור את המחיר, (בדרך כלל כמות של 25 לייקים תעלה מחיר קטן במיוחד של 3 שקלים בלבד) ולאחר תשלום מהיר ומאובטח תוכלו לקבל את הלייקים מיד לתמונה שלכם באינסטגרם. מה שמבדיל את הלייקים של פרפלס מלייקים של אתרים אחרים הוא שהלייקים של החברה הם לייקים אמיתיים ולא לייקים מחשבונות מזויפים או לא ישראליים. במידה ותרצו לייקים מחו"ל ישנה אופציה לבחור בלייקים מכל העולם – פשוט גאוני!

אז אם עד עכשיו לא השתכנעתם ש חברת purples היא אחת החברות הטובות ביותר בעולם, מוטב שתכנסו לאתר, תחקרו אותו קצת ותבינו כי אין יותר טוב מזה. נסו ותבינו. אנחנו כבר ניסינו והתמכרנו!