Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דרושים עובדים – כיצד הפייסבוק הפך להיות מקום מרכזי לחיפוש עבודה?

דרושים עובדים מהו חיפוש עובדים יעיל?

הרשת החברתית פייסבוק עשתה מהפך בכל מה שקשור לתהליך חיפוש העבודה. אם עד לפני כמה שנים היינו צריכים לדפדף בעיתונים המובילים במודעות הדרושים, האינטרנט ביצע מהפך של ממש בתחום הדרושים ועם הזמן החלו להיפתח עוד ועוד פורטלים לחיפוש עבודה. עם הקמתה של הרשת החברתית פייסבוק, החלו להיפתח קבוצות מקצועיות מעולות לחיפוש עבודה.

 

אז איך זה עובד?

אם אתם מחפשים עבודה, כל מה שאתם צריכים זה לשאול אנשים או חברים שלכם, מהן הקבוצות המובילות לחיפוש עבודה בתחום שלכם. קיימות קבוצות כלליות לחיפוש עבודות כמו למשל ״ דרושים עובדים תל אביב ״ או ״מחפשים עבודה בצפון״, ככל שלקבוצה יש יותר חברים, יותר לייקים, כך כמות ומגוון המשרות המוצעות בה יהיו גדולים יותר. בנוסף, יש גם קבוצות מקצועיות ספיציפיות בהן ניתן לחפש עבודה למשל ״משרות להייטק בתל אביב״ או ״משרות בתחום המסעדנות״. אמנם אתם צריכים לעשות קצת שיעורי בית, לחפש את הקבוצות המדוייקות לכן , להצטרף לקבוצות וגם להיות עם האצבע על הדופק כדי לזהות בדיוק את הרגע שבו מועלה לקבוצה המתאימה לכם משרה חדשה וכך להציע את עצמכם. דרך נוספת לזרז את תהליך חיפוש העבודה שלכם ולהקל על עצמכם היא לרשום פוסט בפייסבוק וכך גם האנשים שמכירים אתכם וחברים שלכם בפייסבוק, יוכלו לשתף כל משרה שהם רואים שהיא רלוונטית והם נחשפים אליה ברשת החברתית פייסבוק.

 

נצלו את הכלי המדהים הזה לחיפוש עבודה. לא רק שמדובר בדרך יעילה ואפקטיבית המאפשרת לקצר את התהליך, שכן הקבוצות נפתחות בהתאם לקהלי יעד ספציפיים וממקדות את החיפוש בצורה גאונית, התהליך הופך הרבה יותר נחמד וכייפי, כי הוא גם משתדרג ונהייה שיחה של ממש עבור האנשים שאתם מכירים. הפייסבוק הפכה להיות רשת חברתית של כולם ואחת הדרכים הכי טובות היום לחפש עבודה דרך הרשת. הצטרפו לכמה שיותר קבוצות בחיפוש עבודה, תמיד תוכלו לצאת מהקבוצות או להשתיק אותן אחרי שכבר מצאתם!