Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

כך נבחר פינות ישיבה לגינה

פינת ישיבה היא חלק משמעותי מהגינה

כדי ליהנות מהגינה כמו שצריך, חייבים לרכוש פינת ישיבה נוחה ויפה אשר תאפשר ישיבה ובילוי בגינה. ללא פינת ישיבה מתאימה, לא ניתן לארח או אפיל ולשבת אחר הצהריים בגינה וליהנות מכוס קפה עם עוגה. מאחר ומזג האוויר בארץ מאפשר זאת, ניתן למצוא הרבה מאוד סוגים וסגנונות שונים של פינות ישיבה לגינה . בזכות כך, קיים מגוון רחב אשר מאפשר לנו למצוא את ריהוט הגינה המתאים לנו ביותר, הן בנוחות והן בעיצוב.

כיצד בוחרים פינת ישיבה לגינה?

  • סוג פינת הישיבה – ניתן למצוא הרבה מאוד סוגים שונים של פינות ישיבה לגינה . ההבדל העיקרי הוא בין שולחנות אוכל וכיסאות לגינה, לבין מערכות ישיבה נמוכות יותר עם כורסאות ושולחנות קפה, או לכיסאות נוח ושיזוף. על סמך גודל הגינה והשימוש העיקרי בה, ניתן לבחור בסגנון המתאים לכם ביותר. למשל, אם אתם נהנים לשבת ולאכול ארוחות בגינה, עדיף לבחור בשולחן אוכל וכיסאות לגינה. ואם הבילוי המועדף עליכם הוא קפה ועוגה של בוקר או אחר הצהריים, תתאים לכם יותר מערכת ישיבה המכילה כורסאות ושולחן קפה. כמובן שככל שהגינה יותר גדולה כך תוכלו לבחור בכמות גדולה ומגוונת יותר של מערכות ישיבה לגינה.
  • עיצוב וחומרים – יש הרבה מאוד עיצובים שונים של פינות ישיבה לגינה, אשר עשויות ממגוון רחב של חומרים שונים. חשוב להתאים את הסגנון העיצובי ואת החומרים מהם עשויה הגינה לעיצוב של הגינה, ואף לעיצוב הבית. לדוגמה, פינות ישיבה לגינה העשויות מעץ או קש מתאימות יותר לבתים בעלי מראה כפרי, ואילו מערכות ישיבה העשויות מפלסטיק, ראטן, או ממתכת מתאימות יותר לבתים וגינות בעיצוב מודרני יותר. כמובן שיש מגוון מאוד רחב של עיצובים וחומרים מהם ניתן לבחור, וכי ההתאמה העיצובית היא עניין מאוד אישי ואינדיבידואלי.

הפיכת הגינה למרחב מחייה

הגינה לא חייבת להיות רק משכנם של העצים והצמחים, אלא חשוב לבנות בה פינת ישיבה נוחה אשר תאפשר את ההנאה של בני הבית מהגינה. הוספת פינות ישיבה לגינה הופכת אותה למרחב מחייה נוח ונעים, אשר מאפשר שימוש בגינה לצרכי אכילה, אירוח, והנאה.

פינות ישיבה לגינה