Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הדברת נמלים אורגנית

שימוש בחומרי הדברה אורגניים מוכיח את עצמו גם מול נמלים. בעזרת הדברת נמלים אורגנית ניתן להשיג מגוון רחב של יתרונות כגון:

א. התאמת חומרי הדברה לאיכות הסביבה – חומרי הדברה אורגניים עומדים בדרישות מחמירות מבחינת תקן של איכות הסביבה. בעזרת חומרים מן הסוג הזה אפשר להדביר נמלים בלי לגרום נזקים בלתי הפיכים לכדור הארץ, לפגוע באיכות הסביבה או להפר את האיזון האקולוגי. החומרים האורגניים נבחרים בקפידה והם מעולים לשימוש גם בבתים פרטיים ומקומות עם ילדים ותינוקות.

ב. יעילות גבוהה של חומרי הדברה – חומרי הדברה אורגניים יעילים יותר מחומרי הדברה אחרים. הם חדשים, מעודכנים ורלוונטיים ובעזרתם ניתן לבצע הדברת נמלים אורגנית במהירות מרשימה. חומרי ההדברה גם משמשים להתמודדות עם סוגים שונים של חרקים והם מתאימים לשדות חקלאיים.

ג. עלות משתלמת בטווח הקצר והארוך – מכל האמור לעיל אפשר להבין מדוע הדברת נמלים אורגנית מייצגים עלות משתלמת. עדיף לרכוש באופן חד פעמי שירותי הדברה שנשענים על חומרים אורגניים, מאשר לבצע כל כמה חודשים הדברה נוספת של מזיקים, נמלים וחרקים. כל מה שצריך לעשות בשביל זה הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשמוע על הבדלים בין סוגי הדברות.

איך בוחרים הדברת נמלים?

הדברת נמלים מתבצעת לפי שיקולים מקצועיים. בשלב הראשון צריך המדביר לזהות את סוג הנמלה, למצוא את חומרי ההדברה שמתאימים לה ולהגיע אל הקן. בשלב השני משתמשים מדבירים מקצועיים בפיתיונות על מנת לחדור לתוך הקן ולחסל את שאר הנמלים ואת המלכה. בשלב השלישי ממליצים מדבירים מקצועיים על איטום של סדקים, חרכים וחורים ומניעת כניסה נוספת של נמלים אל תוך הבית או המשרד.

הדברת נמלים אורגנית מאפשרת להתמודד עם סוגים שונים של חרקים בעת ובעונה אחת. מלבד היעילות של חומרי ההדברה האלה נגד נמלים, הם מתאימים גם עבור בתים או מקומות סגורים עם חרקים, מעופפים, מכרסמים ועוד. מצד שני,  לא כל חומרי ההדברה מתאימים לכל סוגי החרקים או הנמלים. הסוד הוא התאמה מקצועית של סוג ההדברה לסוג החרק ולאחר מכן תחזוקה למניעת בעיות.