Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הרבה עוקבים באינסטגרם

אם עדיין לא הצטרפתם לרשת אינסטגרם אז אולי כדאי שתצטרפו עכשיו. ברשת האינסטגרם כמאתיים מיליון משתמשים וכעשרים מיליארד תמונות שהעלו הגולשים. אם נתונים מרשימים אלו יהיה זה חבל שהמותג שלכם לא יראה נוכחות באינסטגרם.  זוהי יכולה להיות הזדמנות טובה עבור העסק שלכם להשיג יותר לקוחות ולקבל פרסום טוב.

כמובן שעל מנת ליהנות מהיתרונות של אינסטגרם של לכם צורך בהרבה עוקבים באינסטגרם. על מנת להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם תוכלו למצוא אתרי אינטרנט רבים בהם מציעים לכם שירותים של עוקבים באינסטגרם בתשלום. בעזרת שירותים אלה תוכלו להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם במהירות. אך האמת שלא רק הכמות זה מה שחשוב, חשובה גם האיכות של העוקבים באינסטגרם.  העוקבים אשר תשיגו בדרך זו אינם עוקבים איכותיים – ברובם המכריע מדובר בחשבונות מזויפים שנפתחו בכמויות סיטונאיות למטרות הונאה של הטיית כמות העוקבים.

 

ניתן להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם בדרכים אחרות, להלן רשימה של כמה רעיונות בהם תוכלו להשתמש על מנת לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם. כל הרעיונות המוצעים כאן הם רעיונות שכל אחד יכול ליישם בקלות:

 

1. השתמשו בפילטרים – יתכן שזה נשמע לכם בכלל לא קשור אך הניסיון מראה שזה עובד. האפליקציה של אינסטגרם מציעה מבחר של פילטרים לעריכת התמונה. ככל הנראה ישנו יתרון ברור לתמונות המועלות לאינסטגרם ועברו עיבוד ושימוש בפילטרים. הן זוכות ליותר פופולריות.

 

2. העלו תמונות לעתים קרבות אך לא יותר מידי – על מנת לצבור מאגר עוקבים עם הרבה עוקבים באינסטגרם יש להקפיד להעלות תמונות באופן קבוע אך יש להימנע מהצפה. בדרך כלל 2-3 תמונות ביום זה מספיק. הצפה בתמונות תגרום לאנשים לברוח.

 

3. הוסיפו call to action – לא במקרה הגעתם לרשת האינסטגרם, הייתה לכם מטרה כלשהי. למשל להשיג עוקבים, למכור מוצר וכו'. זה טוב להעלות תמונות אשר ישרתו את המסר הפרסומי שלכם אך זה לא מספיק. אתם צריכים לדרבן את הגולשים לבצע פעולה. זה נעשה בצורה פשוטה מאוד, למשל כיתוב האומר הקליק עכשיו בשביל לעקוב אחרינו…

 

4. השתמשו בשאלות בכיתוב הנלווה לתמונה, זה מעודד יותר מעורבות של הגולשים ומסייע להשיג הרבה חשיפה והרבה עוקבים באינסטגרם. שאלות לדוגמה: האם קרה לכם ש…. האם גם אתם אוהבים….. צריך להיות יצירתיים ולשאול את בשאלות בהקשר לתמונה.

 

5. אל תהייה נואש בבקשות לעוקבים, זה לא מכובד ולא מסייע לקדם שום מותג. זה מתאים לחשבון אינסטגרם של ילדים אך לא לקמפיין פרסום. אל תכתבו דברים כמו תעקבו אחרי ואני אעקוב אחריכם… זה אולי יביא לכם עוקבים, ילדים בדרך כלל, אך יגרום לכם להיראות חובבנים.

 

אלו הן רק מספר רעיונות איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם. אני סומך עליכם שתגלו יצירתיות ותמצאו עוד שיטות להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם.