Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מומחי פרפלס 'פרסום בפייסבוק מושך יותר לקוחות' – כל הפרטים בהמשך

המומחים של חברת פרפלס, חברה המתמחה בשירותי קידום ברשתות החברתיות, טוענים כי למרות שישנם אנשים שסבורים שפייסבוק איבדה מעט מכוחה, היא עדיין מושכת יותר לקוחות דרך פרסום בדפים עסקיים. אבל כיצד מוכיחים המומחים של פרפלס את הטענה? כל הפרטים במאמר הבא.

פייסבוק היא רשת חברתית שעשתה היסטוריה. הרשת שינתה את פני העולם כפי שהכרנו אותו, ובשנת 2007 הפכה את הקשרים החברתיים, המסחריים והפוליטיים בעולם לשונים לגמרי. פייסבוק היום היא  כלי שיכול להקים ממשלות ולהרוס תאגידי ענק ויש לו כוח רב.

עם זאת לאחרונה הפך פייסבוק לדברי מספר אנשים, למעורר סלידה מועטה וזאת עקב ריבוי תעמולות, קמפיינים חברתיים ועסקיים, ונראה שהוא הפך ללוח מודעות ענק בו כל אחד יכול לפרסם את מרכולתו בחינם וללא הגבלה. בשל כך נמנעים משתמשים רבים להיכנס אל חשבון הפייסבוק שלהם,  ואם הם נכנסים הו מנסים להתעלם מהפרסומות שצצות ללא הרף על מסך המחשב או הנייד.

אבל האם הפייסבוק באמת איבד מכוחו?

המומחים של פרפלס, "פרסום בפייסבוק לא איבד מכוחו'. הם מוסיפים "פייסבוק תמיד ישמש צינור חזק ויציב להעברת מסרים. אנשים תמיד יקדמו את המוצרים שלהם דרך דפי פייסבוק עסקיים."

אבל מדוע חשבונות פייסבוק עסקיים כל כך חזקים שאלנו את המומחים שכל פרפלס?

"התשובה פשוטה", הם עונים "כיום כאשר אנשים מחפשים חברה מסוימת הם ניגשים כמעט באופן אוטומטי לעמוד הפייסבוק שלה. יתרה מכך במרבית המקרים כאשר לקוחות אינם מצליחים לקבל מענה מחברה מסוימת הם פונים אל תיבת ההודעות בפייסבוק ואם הם כועסים הם פונים לדף העסקי של החברה. פייסבוק היא פלטפורמה נגישה במיוחד בה ניתן לקבל מידע בכל זמן ובזמן אמת אודות מוצרים ושינויים של החברה או המוצר."

עוד מספרים המומחים של פרפלס כי פייסבוק היא צינור להעברת מידע חדשותי. " פייסבוק כבר מזמן אינה מקום בו מקבלים רק מידע על אנשים ספציפיים. כיום אם רוצים להתעדכן באירוע חדשותי, כמו מותו של פרס שהתרחש בשנה האחרונה, פונים האנשים אל פייסבוק. הם יודעים שאת החדשה האחרונה ביותר יקבלו מסטטוס בפייסבוק ולא מאתרי החדשות המובילים. ולכן פייסבוק לא רק שלא איבד מכוחו אלא התעצם. פייסבוק פשוט אינו מתאים לאנשים שמידע רב שזורם בקצב מהיר מציק להם."

אז אם פייסבוק עדיין נחשבת רשת חברתית שולטת איך נגרום לדף הפייסבוק העסקי שלנו לבלוט בים של דפים עסקיים שמציפים את המשתמשים?

כדי לגרום לדף העסקי שלנו לבלוט, עלינו להשקיע בפרסום בפייסבוק. יש להשקיע בדף עסקי מעוצב ואיכותי. לפרסום פוסטים איכותיים, לקנות לייקים לפייסבוק, לכוון לקהל היעד על ידי בחירת לייקים לפייסבוק מהארץ או מחול, ולדעת מה ימשוך את הקהל שלכם. פרפלס מספקת לייקים איכותיים ממשתמשים אמיתיים בלבד, ולכן יש לרכוש את הלייקים שלכם מחברת פרפלס על מנת ליצור פרסום איכותי לעסק שלכם.

פרפלס פרסום בפייסבוק