Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קידום סרטוני יוטיוב

קידום סרטוני יוטיוב מסייע לגייס יותר לקוחות וצופים שבעקבות המידע שתתנו להם או הערך המוסף של הסרטון עבורם, ימשיכו לעקוב אחריכם ולהפיץ את הסרטונים שלכם – מה שיגדיל את הצפיות ביוטיוב ויוסיף רבות לחשיפה שלכם. על מנת לבצע קידום ביוטיוב, חשוב לבצע כמה פעולות פשוטות למדי שהופכות את הסרטון שלכם לנצפה הרבה יותר. אז מהן אותן הפעולות?

קידום סרטוני יוטיוב מטרתו להפוך את הסרטון לראשון במנועי החיפוש שלכם. הקידום מתחלק לשני חלקים חשובים שבאמצעותם ניתן לקדם את הסרטון. שני החלקים הינם ONPAGE ו OFFPAGE. ONPAGE מכיל את כל האפשרויות לקידום הנמצאות בסרטון היוטיוב עצמו, ו OFFPAGE מכיל את האפשרויות לקידום הסרטון שנמצאות מחוץ ליוטיוב.

שימוש ב ONPAGE

ONPAGE הוא החלק שמאפשר לנו לשלוט ולנצל לטובתנו את הכלים של יוטיוב בעת פרסום הסרטון. כלים מסוג זה הם הכותרת שהיא חלק חשוב בקידום. בכתיבת הכותרת יש לבחור מילת מפתח נכונה ולא תחרותיות מידי. חשוב שהסרטון יתקדם לדף ראשון בגוגל ולכן יש לבחור ביטוי ללא תחרות ושאינו קיים. בדקו את המילה שחיפשתם ואם ישנם סרטונים תחת מילה זאת. זכרו שהביטוי שתבחרו חייב להיות קשור לתחום שלכם.

שימוש בטקסט מתחת לסרטון

הטקסט מתחת לסרטון מתאים לקישור לאתר האינטרנט שלכם. בטקסט תוכלו גם להוסיף משפט אחד או שניים שמתאים לסרטון שלכם. בטקסט מתחת לסרטון ניתן לנצל  שטח של עד 300 מילה ולכן חשוב גם כאן להשתמש במילות חיפוש ולתת פרטים על העסק. עוד חשוב גם להשתמש בתגיות ולהכניס את שם העסק, תחום העיסוק ועוד.

הפצת הסרטון

לאחר שהסרטון מוכן עם כל המילים והכותרות הנכונות, מתחילים להפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ובכל פלטפורמה אפשרית. חשוב לגייס כמה שיותר צפיות מחברים, בני משפחה ומכרים. עוד אלמנט שעוזר הוא נרשמים חדשים לערוץ שלנו.

שימוש ב OFFPAGE

לאחר שהסרטון ברשת קיים, יש לקבל לייקים לסרטון, להפיץ קישורים לסרטון ולפרסם את הסרטון ברשתות החברתיות. קישורים לסרטון ניתן לשים בפורומים, אתר האינטרנט שלכם, דף הפייסבוק ועוד. השקעה בקידום  OFFPAGE מביאה יותר ויותר אנשים לצפות בסרטון שלכם באופן חיצוני.