Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אדניות עץ מחיר – כמה זה עולה ?

יש לכם גינה, מרפסת או חצר? אתם עושים כל מה שאתם יכולים כדי להפוך את החלק החיצוני של הבית ליפה, מעוצב וססגוני? אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מיקום של אדניות עץ מכל מיני סוגים.

לפני שנתחיל לדבר על המחירים של אדניות העץ בשוק, חשוב להכיר קצת את הסוגים השונים של אדניות העץ.

  • אדניות עץ למרפסות גדולות או פנטהוזיםהמחירים נעים בין 150-700 שקלים, תלוי בסוג העץ וגודל האדנית.
  • אדנית בהתאמה אישית כאן אתם מחליטים לגבי הגודל של האדנית וסוג העץ כאשר המחירים לרוב נעים בין 300-1,000 שקלים לאדנית עץ אחת.
  • אדנית עץ מרובעת בסיסית המחירים נעין בין 80-350 שקלים לאדנית עץ.
  • אדנית עץ עם מיכל אדנית שמגיעה כבר עם מיכל שמאפשר לשתול מה שרוצים בקלות. באדניות אלה ניתן לשתול עצים, פרחים מסוגים שונים, עשבי תבלין, צמחי מרפא ועודכאן המחירים מעט יותר גבוהים, גם משום שמדובר לרוב באדניות גדולות וגם משום שמוסיפים כמובן את המחיר של המיכל. המחירים נעים בין 300-1,000 שקלים.

בנוסף לאדניות שתיארנו לעיל, יש עוד כל מיני סוגים של אדניות מעץ שאפשר לשלב בגינה או במרפסת שלנו. למשל יש אדניות בצורה של מגירות שבנויות מגירה על מגירה, אדניות עץ גדולות תלת שלביות בהם ניתן לגדל ירקות, אדניות עם משרביה בהן ניתן לגדל פרחים או ירקות, אדניות בצורות שונות: משושה, מלבן ריבוע ועוד.

מדוע כדאי לשלב אדניות בגינה או במרפסת שלנו?

  1. עיצוב האדניות מוסיפות מאוד בפן העיצובי. הן משתלבות נפלא גם בחצרות או גינות של בתים פרטיים, ליד בריכות שחיה, באזור של הפרגולה וגם במרפסות שמש או דירה בבניין.
  2. צבעוניות אדניות מוסיפות המון צבע לאזור שבו בחרנו למקם אותם. את הפרחים למשל ניתן לבחור לשתול לפי העונה בשנה וכך להנות מפריחה. ניתן למשל בחורף לשתול צבעוניים או רקפות, משהו שמוסיף גם יוקרה לבית שלנו. בקיץ אפשר לשתול חרציות או פרחים רב עונתיים.
  3. תבלינים וצמחי מרפא אפשר לשתול מגוון של תבלינים וצמחי מרפא וכך להנות מתה בריאות או מגוון של תבשילים לאורך כל השנה.

אדניות