Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בחירת הכלוב המתאים לכלב שלכם

עבור כלבים, הכלוב הוא הרבה יותר מאשר ארבעה קירות וגג. כלוב יכול להפוך לבית נעים לכלבים, מרחב אישי בו הם יכולים להירגע עם כמות גדולה של אביזרים וצעצועים לנסיעה. הם גם יכולים לשמש ככלי אימון יעיל עבור גורים ולהפוך נסיעות וטיסות לבטוחות יותר. ישנם מגוון סגנונות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כלוב לכלבכם. אבל לפני שאתם מוסיפים כלוב מפלסטיק או מברזל לרשימת ההזמנות שלכם חשוב להבין כמה דברים בסיסיים מבחינת הגודל.

מידות הכלוב

בחירת כלוב בגודל המתאים הוא דבר חיוני. ראשית, מידדו את הכלב שלכם מהראש לרצפה, ואז מקצה אפו לסוף זנבו. גובה הכלוב צריך להיות גבוה וארוך יותר ב- 3-4 סנטימטרים מחיית המחמד שלכם כך שיהיה לו מקום לקום, להסתובב בקלות ולשכב.

אם הכלוב יהיה קטן מדי, לא יהיה נוח לחיית המחמד שלכם. אם הוא יהיה גדול מדי, הכלוב עשוי לא להיות יעילה ככלי אימונים, מה שיאפשר לו לעשות שירותים בצד אחד ולישון בצד השני.

כלובי ברזל

כלובי ברזל הם עזרי אימון אידיאליים ונחשבים לעיתים קרובות כחיוניים כאשר מביאים הביתה כלב חדש. הם מציעים ראות מלאה עבור חיית המחמד וההורים שלו, ומספקים אוורור טוב יותר מאשר כלוב מפלסטיק. כשרוצים את שטח הרצפה בחזרה, רוב כלובי הברזל מתקפלים לאחסון קל ונוח

ברגע שהכלב שלכם מאולף, אולי תרצו לשדרג את הכלוב שלו עם  מחצלת מלונה

כלובים מפלסטיק

כלבים הם באופן טבעי בעלי חיים שאוהבים מאורות. כלובים מפלסטיק מטפחים את האינסטינקט הטבעי הזה לאזור מאובטח ופרטי שיש לכלבים. כשמגיע הזמן לטייל, במיוחד  בזמני השיא בחג, כלובים מפלסטיק הן הדרך הבטוחה ביותר להובלת הכלב שלכם ורוב חברות התעופה דורשות שהכלב שלכם יגיע בכלוב קשיח מפלסטיק.

מאמר מאת מאלף כלבים מקצועי