Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חלונות מינימל מודרניים למבנים קיימים

עבור פרויקטים של בנייה חדשה, בחירת התקנת חלונות מינימל מייצגת את הפתרון המתאים ביותר. אך מה קורה כאשר המבנה כבר קיים ותוכנן כדירה בבניין מגורים, וילה שנבנתה בסגנון קלאסי, או פרויקט אדריכלי למתחם נופש?

במקרים אלו, תהליך ההערכה לגבי סוג החלון המתאים ביותר הופך למורכב יותר, ויש לקחת בחשבון מספר גורמים ונושאים. לפעמים המשימה המפרכת ביותר מורכבת, מכיוון שלא ניתן לדמיין איך תיראה התוצאה המוגמרת, שילוב חומרים וצורות שונים כדי ליצור סגנון עיצוב שלם קוהרנטי.

חלונות מינימל למתחם נופש

ברוב המקרים, בפרויקט אדריכלי לבניית מתחם נופש, יש להתמודד עם מבנה קיים, עם מראה לא מוגדר המורכב מכמה שכבות חופפות. חללים שונים, אלמנטים סגנוניים וחומרים מסורתיים דורשים חזון אדריכלי פונקציונלי המכבד את הבנייה הקיימת. כל התערבות חייבת להיות חדשנית ויחד עם זאת הרמונית: מסיבה זו בדיוק עדיף מוצר טבעי, פשוט וליניארי, שיוצר קשר ומכלול מאוחד.

המראה המינימלי המודרני של חלונות מינימל תואם את שניהם, הלבנים והבטון: עץ אלון מזכיר את הצבעים החמים של הראשון והעיצוב החיוני מהדהד את הליניאריות של האחרון.

התאמה לפרויקטים של שיפוץ דירות

בפרויקטים של שיפוץ דירות בבניינים משותפים עירוניים, יש במקרים רבים הגבלות על אפשרויות התכנון, עם הטלת אילוצים שמצמצמים, או אף מעכבים את ההתאמה האישית של עיצוב הפנים. כאשר הסגנון אינו מהווה בעיה, הצבע החיצוני האחיד של מסגרות החלונות עשוי להיות חובה.

במקרים אלו, האופציה של גימור מפוצל, עם צבעים שונים בצד החיצוני והפנימי של היחידה, היא הפתרון היחיד העומד בשיפוץ דירות במבנים משותפים, מבלי לוותר על הצבע המתאים ליצירת התאמה מושלמת לסגנון עיצוב הפנים.

הנקודה שחשוב להפנים היא שלא כל החלונות מתאימים לפתחי קיר של צורות וחומרים יוצאי דופן

אפשר לטעות לחשוב שהתקנת חלונות מינימל בתכנון אדריכלי בסגנון קלאסי תהיה השיטה היחידה להימנע מאי התאמות בסגנון. חשוב לדעת שאכן קיימות חלופות בעלות ביצועים שווה: חלון עיצוב מינימליסטי מודרני, יחד עם הקונספט של עיצוב "תפור" בהתאמה אישית, מאפשר להגיע לתוצאה אלגנטית וטבעית במיוחד.