Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

כיצד לבחור מוסך לשירות או לתיקון הרכב שלכם

כולנו שמענו סיפורי זוועה מאנשים שברחו ממכונאים ומוסכים – ביניהם מוסכים שמחלקים חשבונות של אלפי שקלים כמו סוכריות. סקר שנערך לאחרונה הראה כי יש מוסכים הגובים מחיר מטורף של 400 שקל לשעה באזורים מסוימים בארץ!

גם יש לכם "ראש מכני" המורכבות ההולכת וגוברת של מכוניות הופכת את התיקון הביתי לכמעט בלתי אפשרי, פירוש הדבר כי נהגים ממוצעים סומכים על שירותי מוסך במוו מקצועי יותר מתמיד…

אז איך בוחרים מוסך כנה השווה את ערך הכסף שאתם משלמים לו עבור שירות ותיקונים?

להלן הטיפים המובילים שלנו שיעזרו לכם להימנע ממוסכים ומכונאים יקרים / לא מוצלחים.

קבלו המלצות.

זה נראה מובן מאליו, אך שאלו את חבריכם וקרובי משפחתכם באיזה מוסך הם משתמשים ובוטחים שיעבדו על מכוניותיהם, אם אתם עדיין לא בטוחים אז קיראו ביקורות של לקוחות באופן מקוון באתרי ביקורת, כגון google my buisness ביקורות אלו מגיעות מלקוחות בלבד ואינן מושפעות על ידי המוסכים.

מוסכים מקומיים לעומת חברות מורשות.

יש אנשים שמעדיפים לקחת את הרכב שלהם למרכז תיקון / שירות מורשה – וזה בסדר, אך מוסכים מקומיים קטנים יכולים לעתים קרובות להציע שירות טוב יותר עבורכם ועבור רכבכם תוך חיסכון בכסף. השתמשו במוסך מקומי קטן שהיה בבעלותו של אותו אדם במשך מספר שנים, כך יהיה אכפת לו מהמוניטין שלו.

האם השירות מובטח?

כמעט כל המוסכים הנחשבים יתנו 12 חודשי אחריות עבור העבודה שהם מבצעים, לכן לפני שתיפרדו מהכסף שלכם, וודאו שאתם מקבלים אחריות טובה.

בקשו לראות את החלקים שהוחלפו.

גם אם אין לכם מושג איזה חלק עושה מה ברכב, עליכם תמיד לבקש לראות את החלקים שהמכונאי מחליף ואל תתפדחו לשאול למה הוא הוחלף, כל מוסך טוב יוכל להציג לכם את החלקים שהם החליפו.

ולבסוף… שמרו על כל הקבלות – זה לא יעזור לכם לבחור מכונאי טוב, אך שמירת קבלות יכולה להוסיף לערך הרכב שלכם אם תמכרו אותו בעתיד.

<iframe src="https://www.pearltrees.com/ancarsservice?embed=2&d=20210308715" width="400" height="310" style="border:0px;" allowtransparency="true"></iframe><span style="display:block; padding-top:2px; color:#818181; font-size:13px;"><a href="http://www.pearltrees.com/ancarsservice" style=" color:#818181; font-size:13px;" target="_blank">Ancarsservice</a></span>