Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

תקשור רוחני

בחירה בתקשור לקבלת תשובות לשאלות שמטרידות אתכם

לכולנו יש שאלות לא פתורות. נושאים שמטרידים אותנו ואנחנו לא מצליחים לקבל עליהם מענה, או לקבל החלטה.

לחלק גדול מהאנשים בעולם, ישנם נושאים פתוחים, מולא שנם שלא נמצאים אתנו כבר. בין אם מדובר באובדן טרי שהשאיר אתכם עם נושאים פתוחים מול הנפטר או הנפטרת, או אם מדובר בנשמה עתיקה שהייתם רוצים לתקשר איתה.

לכל המקרים האלה, אני מציעה תקשור רוחני. תקשור ברמה הספיריטואלית, שמאפשר לכם, לסגור פינות, לקבל תשובות לשאלות ולקבל שלוות נפש להמשך החיים.

 

כל שאלה לגיטימית

כשמגיעים לסשן תקשור, חשוב לי שתדעו שאין שיפוטיות ואין ביקורת על השאלות הנשאלות והנושאים שנפתחים. אני משמשת בסשנים האלה של תיקשור רוחני, כצינור מקשר בינכם לבין העולמות המקבילים. בינכם ובין אהוביכם בעולמות האחרים. כצינור, אין לי דעה, אין לי ביקורת ואני נשבעת לסודיות ודיסקרטיות מלאה בכל מפגש שכזה. כל מה שיקרה בו יישאר ביני לבינכם ולבין הנשמה איתה תרצו לתקשר.

 

כיצד מתבצע תקשור רוחני?

יש אנשים, שנולדו עם מתנה. מתנת התקשור. פתיחות לתדרים, לאנרגיות ולעולמות אחרים.

בזכות מתנה זו, אני יכולה לתקשר עם נשמות גבוהות, אשר נמצאות כבר בעולם הבא ולסייע לכם ברגעי מצוקה בתמיכה, בליווי רוחני, בתקשורת עם אנשים שאיבדתם ובקבלת תשובות לספקות או להתלבטויות שיש לכם בכל נושא.

 

האם בוודאות נקבל תשובה לכל שאלה בתקשור רוחני?

חשוב לי להיות שקופה וכנה ולומר, כי אין הבטחות בתקשור רוחני. הניסיון לתקשר יבוצע עם כל הכוונה והאנרגיות הנדרשות, אך לא תמיד הנשמות בעולם הטוב, ירצו לענות מסיבותיהן שלהן. יתכן ונצטרך לדייק יחד את השאלה, להפנות אותה לגורמים אחרים ולהפיק את המיטב בכל מפגש שלנו, כדי שתקבלו את התמורה הטובה ביותר ובעיקר, שתצאו רגועים יותר ועם תשובות לדברים המטרידים אתכם.

 

הבנת התקשור הרוחני

חשוב לדעת כי התוצאות של התקשור, לא תמיד ברורות מיד כששומעים אותן. לפעמים המסרים שמגיעים אלינו מהעולם שמעבר ומנשמות גדולות, הן אינן ברורות ואנו זקוקים לפרספקטיבה של זמן, בכדי להבין אותן ולהוציא מהן תשובות פרקטיות. הסבלנות משתלמת, כל מילה שנאמרת במהלך תקשור, הינה חשובה ורלוונטית ולכן, יש להבין כי יתכן ורק בטווח זמן נבין את המסר ונדע לקבל את כוונת התוכן.