Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ציפוי ננו לרכב – כמה זה יעלה לכם?

ההשקעה המשתלמת ביותר לרכב שלכם

לקוחות רבים מגיעים אלינו ושואלים על ציפוי ננו לרכב. הם שומעים על ציפוי ננו בתוכניות על רכבים, בסרטוני יוטיוב של מומחי רכב ומחברים ובני משפחה ורוצים לדעת בדיוק במה מדובר, האם כדאי להם להשקיע בציפוי לרכב שלהם גם אם הוא ממש חדש או ההפך, אם מדובר ברכב ישן וכמובן, כמה עולה ציפוי ננו לרכב.

קביעת מחיר לציפוי ננו

המחירים של ציפוי ננו קרמי לרכב, יכולים להשתנות ממקום למקום מכמה סיבות.

  • איכות החומר – ישנם סוגים שונים של ציפויים לרכב. הציפוי הידוע כטוב ביותר, הוא ציפוי ננו קרמי לרכב ואנו בסטודיו קוברה, משתמשים בחומר הטוב ביותר במחיר הוגן. במידה ותקבלו הצעת מחיר זולה משמעותית לציפוי הרכב שלכם, אנו ממליצים לכם לבדוק את סוג החומר בו המקום שנתן לכם את ההצעה משתמש ולבדוק אם הוא באמת יספק לכם את ההגנה שמגיעה לרכב שלכם
  • גודל הרכב – גודל הרכב משפיע על עלות הציפוי. לדגמים שונים, יש מחירים שונים ובשיחת טלפון אחת מהירה אלינו, תוכלו לקבל במקום הצעת מחיר לציפוי ננו לרכב שלכם ולקבל החלטה אם ההשקעה מתאימה לכם ולרכב שלכם
  • ציפוי פנימי או חיצוני? – אנשים רבים בוחרים לעשות ציפוי ננו במחיר משתלם גם למשטחים הפנימיים ברכב שהם וגם לחלקים החיצוניים ברכב שלהם. הציפוי הפנימי מגן מדברים מסוימים והציפוי החיצוני מגן מדברים אחרים, אך שניהם חשובים לשמירה על ערך הרכב שלכם, על הנראות שלו ועל השקט הנפשי שלכם בנוגע לרכב שלכם.

ציפוי ננו – למה זה משתלם?

השקעה בציפוי ננו קרמי, משתלמת מאוד מכיוון שהיא יכולה לחסוך לנו גם כאב לב רציני כשיש פגיעה או שריטה ברכב שלנו, גם התעסקות עתידית בתיקוני שריטות ופגמים ברכב שלנו כתוצאה מפגיעות או ממזג האוויר ובעיקר, לחסוך לנו כסף רב על התיקונים האלה. תיקון צבע לרכב, הוא תיקון יקר שיכול גם לעלות לנו כסף רב, גם לקחת זמן וגם לא תמיד התיקון יוצא מושלם בהתאם לגודל הפגיעה ולכסף שאנחנו משקיעים בתיקון שלה. ציפוי ננו קרמי, מוריד משמעותית את סיכויי הפגיעה ולכן הוא מאוד משתלם וחסכוני בראייה עתידית.

מומחי הרכב של קוברה, המתמחים בדיטיילינג לרכבים, ממליצים על ציפוי ננו קרמי לרכב שלכם.