Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

5 דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מקום האירועים שלכם

כשאתה מתכנן אירוע, יש מיליון שאלות שצריך לשאול. אחד הדברים שצריך להתמודד הוא המקום בו תקיימו את האירוע שלכם. כדי לעזור לך לענות על כמה מהשאלות הללו ולבחור את מקום האירוע שלך, ערכנו רשימה קטנה של דברים שכדאי לקחת בחשבון בזמן קבלת ההחלטה שלך.

  1. גודל

כששואלים שאלות על גודל הדבר הראשון שעולה בראש הוא כמה אנשים יכולים להגיע לאולם. אם אתם מתכננים לארח 50 אנשים באירוע שלכם, אולי תרצו שהמקום שלכם יוכל לקיים 70. אם אתה מתכנן  שיגיעו 300 אנשים, ייתכן שתרצה מספיק מקום ל350-400.

 

מה שהרבה אנשים שוכחים לחשוב בכל הקשור לגודל המקום, פחות קשור למספר המקומות ויותר קשור לגודל הפיזי של המקום. שני הדברים האלה עשויים להיראות שם נרדף, אך הם לא. חשוב לשאול שאלות כמו, כמה צפופה הישיבה תהיה? האם האורחים שלכם יוכלו לנוע בחופשיות במרחב המקום ללא כל מכשולים? כמה גדול המרחב מרגיש? האם זה נעים ונוח? האם הוא פתוח ומרווח? שני מקומות עם אותו מספר מקומות בדיוק עשויים להרגיש אחרת לגמרי בהתבסס על פריסת החדר.

 

חשוב לקחת בחשבון גם התאמות בכל גודל שיהיה נחוץ לאירוע שלכם באופן ספציפי. לדוגמה, אם ברצונך לשכור להטוטן, האם התקרות מספיק גבוהות בכדי לאפשר לביצוע של המעשה?

אם תשאלו את השאלות הללו כשאתם חושבים על גודל, תהיו בדרך להבטיח נוחות מושלמת באירוע שלכם.

 

  1. עלות

כשאתה מתכנן אירוע, עמידה בתקציב היא תמיד אחד החששות הגדולות ביותר, כך שעלות היא כמובן גורם חשוב בזמן בחירת מקום האירוע. חשוב על התקופה של השנה ואת יום האירוע שלך בעת תכנון התקציב. אחת הדרכים הגדולות להוריד את מחיר האירוע היא לערוך את האירוע שלכם ביום פחות מבוקש. עליכם להיות מודעים לשירותים נוספים שמציע מקום, אך אנו ניגע בזה אחר כך.

 

  1. מיקום

הדבר העיקרי שיש לקחת בחשבון כשמדובר במיקום האירוע הוא באיזו קלות האורחים יוכלו להגיע אליו. אם רוב אורחי האירוע שלכם יהיו אורחים מהאזור, אז הגיוני לעשות את האירוע בסמיכות לבתיהם או למשרדיהם. בעוד שאם מרבית המשתתפים מבקרים מחוץ לעיר, בחירה במקום ליד שדה התעופה או תחנת האוטובוס היא עדיפה. המפתח למקום האירוע הוא הגבלת הטרחה שהאורחים שלכם יצטרכו להתמודד איתם בעת נסיעה לאירוע שלכם.

 

  1. שירותים נוספים

האם אתה רוצה לשכור קייטרינג משלך או שאתה רוצה שהמקום יטפל בזה? האם ברשותך כל הציוד הדרוש לאירוע שלך או שתצטרך לספק אותו? האם במקום יש צוות הקמה / ניקיון משלו, או שתצטרך להעסיק מישהו שיטפל בזה? יש לשאול את כל השאלות הללו לפני שתבחרו במקום האירוע ויש לקחת בחשבון גם כשאתם מסתכלים בתקציב. אם מקום אחד יכול לדאוג לחמישה דברים שתצטרך להתמודד איתם אחרת, ייתכן שווה לבזבז עליהם קצת כסף נוסף.

 

 

  1. מצב רוח / אווירה

אולי ההיבט הפחות טכני (אך בשום פנים ואופן לא פחות חשוב) של מקום שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה הוא תואם את מצב הרוח או האווירה שתרצו להקים. אם אתם מארחים גאלה של התרמה, אתם בטח רוצים מקום שיש בו תחושה מפוארת במיוחד. אם אתה עושה מסיבה של חברה (משפחתית), אתה רוצה שהמקום שלך יהיה פחות רשמי ויותר מהנה. חשבו היטב על מה שאתם מנסים להעביר לאורחי האירוע שלכם וכיצד תוכלו לעבור אותה עם הסביבה שתבחרו לאירוע שלכם.

אולי מה שאתם צריכים זה בעצם גן ואולם אירועים בשרון שזה שילוב מעניין