Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

עוד עוקבים באינסטגרם

חשבתם פעם שעד לפני מספר שנים היינו מתקשרים עם אנשים אחרים רק פנים אל פנים או באמצעות שיחות טלפון. כיום לילדנו זה נראה מוזר ומצחיק ורוב ההתקשרות שלהם היא באמצעות הרשתות החברתיות. ניתן לומר בפה מלא כי הילדים שורצים ברשתות החברתיות ולא מוכנים לזוז מהן מילימטר. לכך יש השפעה אדירה על המצב החברתי בארץ ועל תחושת הקהילתיות. העובדה כי הילדים לא נפגשים זה עם זה, משחקים בחוץ ובוחרים ללכת לחוגים משנה סדרי עולם. האופן שבו הילדים שלנו גדלים הוא שונה לחלוטין ועלינו להכיר בכך. הורה שלא מבין כי המציאות השתנתה הוא הורה שיתקשה לחנך את ילדיו וזוהי עובדה מוגמרת. אך שימו לב אף אחד לא אמר שלהשיג עוד עוקבים באינסטגרם או לרצות להיות ברשת זו כל הזמן זה דבר רע. העובדה שהילדים שלנו מתחנכים בצורה שונה אינה רעה בהכרח ויש לה יתרונות רבים.

עוד עוקבים באינסטגרם – או מדוע טוויטר לא מצליחה בישראל?

אנחנו מתמקדים באינסטגרם ושואלים את השאלה כיצד ניתן להשיג עוד עוקבים באינסטגרם מכיוון שמדובר ברשת החברתית שבה בני הנוער נמצאים יותר מרשתות חברתיות אחרות. על רקע זה אנחנו חייבים לשאול מדוע טוויטר לא מצליחה בישראל כפי שהיא מצליחה בארה"ב. זוהי שאלה מורכבת המחייבת מחשבה עמוקה ואין לה תשובה ברורה. העובדה היחידה שניתן להגיד כי מעטים מהציבור הישראלי אשר נמצאים בטוויטר וניתן לומר כי המעטים שכן נמצאים ברשת זו הם הפוליטיקאים והעיתונאים. מדוע זה כך? התשובה ניתנה לשוטים וספק רב אם אנחנו יכולים לתת על כך תשובה ברורה.

עוד עוקבים באינסטגרם – מה הגדולה של אינסטגרם?

אז מדוע נרצה להשיג עוד עוקבים באינסטגרם? נראה כי זוהי הגדולה של אינסטגרם העובדה כי אנחנו רוצים להשיג כל הזמן עוד ועוד עוקבים. זה מה שמניע את השימוש באינסטגרם והופך אותה לכה מבוקשת. אין ספק כי אינסטגרם היא רשת רבת עוצמה ובבסיסה עומד הרצון להגיע לכמה שיותר עוקבים. התחרות הזאת בין המשתמשים השונים מובילה לכך שרבים עושים שימוש ברשת זו ונראה כי מגמה זו רק תלך ותגבר.

 

Traffix