Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רוני דלומי

רוני דלומי הינה זמרת ויוצרת ישראלית אשר נולדה בשנת 1991 בבאר שבע, שם גדלה והתחנכה עד שבגיל מאוחר יותר עברה עם משפחה ליישוב עומר שנמצא צפונית לבאר שבע. רוני דלומי החלה את הקריירה שלה בעולם הבידור דווקא בתחום הריקוד והייתה חלק מלהקת המחול המפורסמת "בת דור" בתקופת צעירותה. רק מאוחר יותר החלה לפתח את הקריירה המוזיקלית שלה ובעיקר הופיעה בתחרויות מוזיקה שונות כגון שיר נולד. כמו רוב הכוכבים שפורצים לתודעתו בזמן האחרון גם רוני דלומי התפרסמה בזכות ההופעה שלה בכוכב נולד, שם בעצם ביצעה את הפריצה הגדולה שלה על ידי זכייה בתכנית בשנת 2009 כאשר היא האישה השנייה שזוכה בתכנית אחרי נינט טייב שזכתה בעונה הראשונה של התכנית .

את שירותה הצבאי העבירה רוני דלומי בלהקת חיל החינוך בין השנים 2010-2012 כאשר במהלכן לא הפסיקה להיות פעילה בתחום המוזיקה והוציאה סינגל ראשון לרדיו שכתבה לה שרית חדד שנקרא "עכשיו תורי". השיר היה הפסקול של העונה הבאה של התכנית כוכב נולד כאשר מועמדים רבים נתבקשו לבצעו במהלך האודישנים. עוד במהלך שירותה הצבאי נבחרה דלומי להשתתף בפסטיגל של שנת 2010 וזכתה לבצע שם את השיר "נגמרו לי המילים".

אלבומה הראשון של דלומי יצא גם הוא במהלך שירותה הצבאי כאשר עליו היא עובדת עם זמרים ומפיקים בכירים ביותר בעולם המוזיקה דוגמת נתן גושן, גלעד שגב, אורי זך, עידן רייכל ואחרים. עוד במהלך שירותה הצבאי השתתפה דלומי בהפקת אלבום של חיל החינוך ואף השתתפה בפרויקט עוד מעט נהפוך לשיר של גלי צה"ל בו אומנים מלחינים ומבצעים שירים שכתבו נופלי צה"ל במערכות ישראל. בשנת 2011 כאשר היא בת 20 בלבד זכתה רוני דלומי בתואר שמרת השנה של גלגל"צ, תואר אשר נחשב לאחד החשובים במוזיקה.

מאז הוציאה דלומי עוד שני אלבומים כאשר אלבומה השלישי יצא מוקדם יותר השנה, כאשר במקביל עובדת דלומי על קריירת המשחק שלה ומופיעה בתור שופטת בבית הספר למוזיקה. לאחרונה אמרה דלומי "כן" לבן זוגה כאשר האחרון הציע לה נישואין באוקטובר האחרון.