Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

איך להשיג עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב חזרה

איך להשיג עוקבים, לייקים שיתופים וכדו' היא שאלה שחוזרת על עצמה פעמים רבות בכל רשת חברתית באשר היא. האדם רוצה להתפרסם ולהיות פופולרי על ידי הצגת כמות המעריצים שלו "ולהשוויץ בהם". במאמר זה אנו נביא כמה שיטות להשיג עוקבים באינסטגרם ללא צורך בשיטת "עוקב אחר עוקב" שלפעמים מורטת עצבים.

ביוגרפיה – באינסטגרם ישנו שדה שבו אנחנו יכולים לכתוב דברים שיוצגו בפרופיל שלנו. מאין שדה של "אודות". למה זה טוב?
רבים נוהגים להשאיר את השדה הזה ריק במהלך השימוש שלהם באינסטגרם או שהם כותבים משהו חסר כל ערך. אך הם טועים, לשדה הזה יש ערך רב והוא גם הצעד להשגת עוקבים רבים באינסטגרם. לאחר שהעוקבים נחשפים לשדה הביוגרפיה שלכם הם יקראו או יסתכלו על התמונה על מנת להבין מה התחום שאתם עוסקים בו באינסטגרם. שדה טוב עם משפט מעניין המעורר "טעם של עוד" יכול למשוך את הצופה לגלול לתמונות למטה ואף לעקוב אחריכם. לכן השדה הזה די שימושי על מנת להפיק בו ערך.

אחת ליום – הקפידו לא להעלות הרבה תמונות בפרק זמן קצר. נסו לשמור על קצב העלאת תמונות של בערך תמונה אחת או שתיים ביום. זהו הפרופיל האישי שלכם ולכן אין צורך ביותר מדי תמונות כמו בקהילות או דפים גדולים.

תגיבו לאחרים – תגיבו לחברים שלכם, למכרים שלכם. הגיבו בכל מקום אפשרי וכך תוכלו לקבל פרגונים ותגובות חזרה. ביצוע הפעולות הללו יוכלו להגדיל את החשיפה של חשבון האינסטגרם שלכם לקהל גדול יותר שלא ראיתם קודם לכן.

תגוונו בתמונות – אל תעלו כל פעם את אותה תמונת סלפי עם אותה התנוחה. העוקבים שלכם ישתעממו וירצו להפסיק לעקוב אחר החשבון שלכם. חשוב מאוד לגוון וליצור פרופיל מרענן שכיף יהיה לעבור בין התמונות ולהנות מהן.

בתשלום – השיטה הזו היא אך ורק למי שיש לו תקציב נוסף כדי להשקיע על מנת להשיג עוקבים בכסף. זו שיטה יעילה ומהירה להשיג עוקבים בתוך כמה דקות. תוכלו להזמין מאיתנו עוקבים אמיתיים לחשבון האיסטגרם במחירים נוחים ומשתלמים.

רוצים לדעת איך להשיג עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב חזרה ? הכנסו לטרופיק עוקבים באינסטגרם ותראו איך