Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ג׳קוזי לחצר – יתרונות בריאותיים רבים

כמעט כולנו יודעים כי מים חמים תורמים לבריאות של הגוף, מסייעים להפיג כאבים מסוגים שונים, מאזנים את הגוף ומרגיעים את הנפש. עוד בימי קדם היוונים, הרומאים והמצרים היו מכניסים אבנים רותכות למים או בונים מבני מרפא סביב מעיינות חמים לצורכי ריפוי והרגעה של הגוף. כאשר אנו שומעים את המילה ג׳קוזי האסוציאציה הראשונה שעולה לנו היא רוגע, שלווה והנאה. זרמים בעוצמות משתנות מגיעים אל האיברים השונים בגופנו, מרגיעים ומשחררים את השרירים התפוסים והעצמות הכואבים.  לא סתם ברחבי אירופה יש כל כך הרבה מקומות של ספאות אליהם מגיעים תיירים מכל רחבי העולם מדי שנה. קרלובי וארי, פישטני ומקומות רבים נוספים מציידים את מבני המרפא שלהם באמבטיות ג׳קוזי ובסאונות, רק משום שהם תורמים לבריאות.

 

ג'קוזי לחצר להתנתק לכמה רגעים מהכל

מסתבר שבשנים האחרונות, אנשים רבים החלו להתקין אמבט ג׳קוזי בחצר הביתית שלהם. כבר לא מדובר בפינוק לעשירים בלבד. מדובר בצורך של הגוף, להשתחרר מהיום או מהשבוע העמוס ופשוט לקחת כמה רגעים לעצמך, להתנתק מהכל ופשוט לשבת במים החמימים ולהנות מהזרמים שהג׳קוזי מציע. ג׳קוזי בחצר ניתן להתקין בכל מקום ובצורות רבות. הג׳קוזי אותו מייצרים בשנים האחרונות נחשב לאיכותי, עמיד וחזק, מחזיק זמן מעמד שנים רבות ולכן מדובר בהוצאה חד פעמית. פנקו את עצמכם בג׳קוזי לחצר שישדרג את איכות החיים שלכם וייתן לכם סיבה טובה לחזור מוקדם הביתה.

 

אז מהם היתרונות הבריאותיים של השהייה בג׳קוזי אותו נתקין בחצר ביתנו?

  • מחקרים מראים כי ג׳קוזי מאריך חיים ומונע את ההזדקנות הטבעית של העור והגוף.
  • אם קשה לכם להירדם בלילה, שהייה בג׳קוזי יכולה בהחלט לעזור. המים החמימים מרגיעים את גופנו, מעלים את הטמפרטורה הטבעית של הגוף ומשפרים את איכות השינה לאורך זמן.
  • רובנו סובלים מכאבי גב, כאבי מפרקים במקומות שונים בגוף. כאבי גב הם בין הכאבים הנפוצים ביותר מהם סובל אחוז ניכר מהאוכלוסייה בישראל. הזרמים של הג׳קוזי מסייעים לשחרר את השרירים ומפחיתים בתחושת הכאב. יחד עם זאת, העלייה של טמפרטורת הגוף מרחיבה את כלי הדם מה שמוריד נפיחות, ומפחית את הכאב.