Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ספסלים לבית כנסת

כשמדברים על ספסלים ישר נזכרים בכיכרות ושדרות במרחב העירוני, בכניסה לבנייני מגורים, בתחנות האוטובוס וכן הלאה. דווקא אחד המקומות שבהם יש הכי הרבה ספסלים במרוכז, המקום בו היתרונות של הספסלים חשובים מאוד, הוא בית הכנסת. הנה כמה פרטים חשובים על הספסלים שמעטרים אותו.

ממי קונים ספסלים לבית כנסת?

ספסלים לבית כנסת ניתן לקנות מחברות רהיטים או מחברות שדואגות לריהוט רחוב. אפשר גם לבחור ספסלים בהתאמה אישית מנגרייה אך בסופו של דבר ייצור ספסלים לבית כנסת הוא לא עניין פשוט ויש צורך בידע בהתאמה הנכונה ובניסיון. בדרך כלל מדובר בכמות גדולה של ספסלים כאשר בוחרים אותם בדרך כלל כשמקימים בית כנסת חדש. החלפת ספסלים לבית כנסת אפשרית גם היא אך בגלל שמדובר בספסלים איכותיים מאוד ובמקום שבו שומרים על הרהיטים מכל משמר, מקרה זה נדיר יחסית. כיצד בוחרים אותם בצורה נכונה ולמה צריך להתייחס?

כיצד בוחרים ספסלים מתאימים?

  • ספסלים לבית כנסת יגיעו בכמויות גדולות. לכן יש לבחור חברה שיכולה לעמוד בהזמנה גדולה כמו זו בלי לפשל באיכות ובהתאמה.
  • ספסלים לבית כנסת אינם רגילים, צריכים להיות להם מעמד לספרים וגם מקום לאחסן אותם בצד. לכן חשוב לבחון את מידת ההתאמה האישית, גם לגבי האפשרויות האלו וגם מבחינת הגודל.
  • ספסלים לבית כנסת צריכים להיות בעיצוב מיוחד שאי אפשר למצוא במקום אחר. תתאימו את העיצוב שלהם לחלל בית הכנסת והבחירה תהיה מושלמת.

כמה עולים ספסלים לבית כנסת?

המחיר של ספסלים לבית כנסת מושפע מכל הגורמים שעליהם דיברנו בפסקה הקודמת. עיצוב יוקרתי יותר ייקר את המחיר בכמה מאות שקלים, ספסל גדול יותר יהיה יקר יותר אך יהיה זול יותר ממחיר של שני ספסלים קטנים ביחד. ספסלים עם ריפוד איכותי גם בגב וגם לישבן יעלו יותר ויחד עם זאת גם איכות החומרים הכללית משפיע על תג המחיר. כשקונים ספסלים לבית כנסת לא תמיד יש צורך בספסלים בעיצוב יוקרתי או מהחומרים הכי טובים שיש, אך יש צורך לשמור על סטנדרט גבוה. בקנייה חד פעמית כמו זה מוטב להשקיע גם אם כל מחירו של כל ספסל נע בין 300 ועד 1000 שקלים.

ספסלים לבית כנסת