Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ספסלים ללא משענת

רוב האנשים יעדיפו לראות ספסלים עם משענה כיוון שהיא הופכת את הספסל להרבה יותר נוח. עם זאת חשוב לזכור כי לעתים אפשר לוותר על המשענת ויש לכך כמה סיבות שאולי לא חשבתם עליהן. זה הזמן להציג את הסיבות הללו ולהסביר לכם איפה משתמשים בספסלים אלו באופן קבוע.

איפה נמצא ספסלים ללא משענת?

ספלים ללא משענת אפשר למצוא במקומות רבים ולמעשה לעתים נדמה שהם אפילו נפוצים יותר מספסלים עם משענת. אמנם יש ספסלים ציבוריים רבים שיש להם משענת אך אם תשימו לב בכיכרות מרכזיים ובשדרות בעיר, יש גם לא מעט ספסלים שאין להם משענת כלל וכלל. ספסלים אלו יכולים להיות נוחים יותר לישיבה קצרה, מסוג הישיבות שמחפשים כאשר רוצים לנוח באמצע יום סידורים. ספסלים אלו אפשר למצוא גם בבית וגם בעסקים רבים, כאשר מדובר בספסלים למטרות המתנה ולא למטרות סעודה. היתרונות של ספסלים אלו הופכים אותם לעתים להכרחיים.

מה היתרון של ספסלים ללא משענת?

  • המחיר של ספסלים ללא משענת בדרך כלל יהיה נמוך יותר מאשר ספסלים עם משענת, מן הסתם כי יש פחות חומר גלם.
  • ספסלים ללא משענת לא תופסים מקום רב. בגלל שאין משענת אפשר להצמיד אותם לקיר ובכך לקבל שטח רב יותר לשימושים אחרים, מה שתורם גם למקומות ציבוריים וגם לעסקים ולבתים.  
  • יש עוד יתרון לספסלים ללא משענת שאמנם יהיה סובייקטיבי לחלוטין אך עדיין יש למנות אותו: העיצוב. לדעת רבים ספסלים אלו עדינים יותר ומשתלבים בעיצוב בצורה פשוטה יותר.

יותר קל לאחסן ספסלים רבים

לא תמיד הספסלים מיועדים לישיבה. לפעמים יש ספסלים שמוצבים במקום מסוים למטרות עיצוביות ולעתים לוקחים את העיצוב הזה שלב אחד קדימה ובוחרים להניח עליהם כל מיני פריטי עיצוב. למשל, יש ספסלים בכניסה לבנייני מגורים שיכולים להיות מושלמים ללא משענת כי כך אפשר גם להצמיד אותם יותר לקיר ולא לתפוס מקום במעבר, בעיקר אם מדובר במעבר צר. עליהם אפשר להניח כדים, קערות עם אבנים בצבעים ואפילו אגרטל עם פרחים. גם בבית שימוש כזה פופולרי מאוד בעיקר אם יש מסדרונות ריקים ורצון להכניס בהם רעננות.

ספלים ללא משענת