Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ספסל עץ לבית- כשעיצוב, עץ ובית נפגשים

חשבתם פעם כמה זמן, אנרגיה וכסף אנחנו משקיעים במהלך השנים במטרה לעצב את החללים השונים המאפיינים את ביתנו? בחירת הקווים העיצוביים, הצבעים, הטקסטורות, גופי התאורה, בחירת חומרי הגלם בהם נעשה שימוש וזה רק קצה הקרחון. לפעמים שימוש בפריטים עיצוביים אפילו פשוטים ונקיים – שמה שמייחד אותם זה חומר הגלם מהם הם עשויים, עושים הבדל ניכר בחלל מה שמעניק לו עומק, אווירה ומקוריות. אחד הפריטים שהפכו פופולאריים בשנים האחרונות הוא ספסל עץ לבית. קשת רחבה של ספסלי עץ חלקם עשויים עץ אורן, טיק, אלון, איפאה וחלקם משלבים גם חומרי גלם נוספים דוגמת מתכת או טקסטיל.

 

היכן ואיך ניתן לשלב את ספסלי העץ?

 

  1. במטבח- פינות אוכל משולבות ספסל הפכו לאחד הפריטים הכי אופנתיים במטבח שלנו. אותו ספסל שמשתלב עם שאר הכיסאות בפינת האוכל מתאים בצורה מושלמת לבתים עם ילדים בשל המרחק והגובה האופטימליים בין השולחן לספסל. ניתן לשלב עם הספסל כרית צבעונית מה שיעניק לפינת האוכל מראה עכשווי, צעיר ומדליק.
  2. בסטודיו, בקליניקה או במכון- אם אתם עובדים מהבית תוכלו לשלב ספסל עץ הן ליופי והן בכדי שיהיה ללקוחות שלכם נעים להמתין לתורם. ניתן להציב ליד הספסל סלסלת ז׳ורנלים ופינת קפה ולשדרג את הסטודיו שלכם בכמה רמות.
  3. בחדר השינה- במידה וברשותכם חדר שינה רחב ידיים, תוכלו לשלב בו ספסל עץ יחד עם מערכת ישיבה נינוחה הכוללת כורסת הנקה או אפילו כמה פופים. כך תוכלו להירגע מיום עמוס, לקרוא ספר בניחותא או לצפות בטלוויזיה.

 

כמובן שיש עוד המון דרכים לשלב את ספסל העץ בביתכם או בגינה. יש גם ספסלי עץ שהם ממש נדנדה או ספסלי זולה נמוכים שמתאימים לאירוח במרפסת. טרם אתם בוחרים את הספסל שלכם השקיעו מחשבה בפינה בה אתם רוצים למקמו,

 

חשבו על הצבע – ספסל בגוון עץ טבעי או ספסל עץ לבן מודרני, ספסל צבעוני לחדר הילדים או ספסל משולב מתכת. חשבו גם על הסגנון שלו, על הגודל, האם יהיה עם משענת או חופשי והאם בא לכם על ספסל נקי או עם עיטורים. זכרו פריט קטן יכול לשנות לגמרי את החלל ולהקפיץ אותו בכמה רמות.