Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קרמיקה לאמבטיה

כאשר אנו מעוניינים לשפץ את הבית ובמיוחד לשדרג את הנראות של האמבטיה, קרמיקה לאמבטיה בהחלט יכולה לעשות את העבודה עבורנו. יש סוגים שונים קרמיקה לאמבטיה אותם ניתן להתאים על פי טעמכם האישי וכמובן על פי התקציב שעומד ברשותכם.

אם עד לפני מספר שנים היינו רגילים לראות בחדר האמבטיה קירות חלקים, שכן היום אנו עדים כי ברוב הבתים בישראל קיים חיפוי קרמיקה לאמבטיה, היות ורבים מהאדריכלים ומעצבי הפנים דואגים להוסיף את האלמנט הזה לבית אותו הם בונים או משפצים.

 

ישנם מספר יתרונות מרכזיים בכך שאנו מוסיפים חיפוי קרמיקה לאמבטיה כשר הבולט שבהם הוא האלמנט העיצובי.

אם אנחנו מעוניינים ששיפוץ הבית שלנו יעשה בסגנון עיצובי מסוים ועל פי קו שאותו יבחר האדריכל או מעצב הפנים אותו שכרנו, אז הוספת קרמיקה לאמבטיה בהחלט יכולה להבליט את אותו קו עיצובי בו בחרנו, הן אם מדובר בסגנון מודרני או סגנון וינטג׳ יוקרתי. את החיפוי ניתן לבחור גם בצבעים שונים או מרקמים כאשר כל קרמיקה מעניקה טאצ׳ עיצובי אחר.

ניתן גם כמובן לבחור את הקרמיקה לאמבטיה בהתאמה לשיש אותו בחרנו למשטחי הכיורים.

 

יתרון נוסף הוא המחיר בעת קנייה של קרמיקה לאמבטיה. פרט ליתרון העיצובי  הוא יתרון המחיר. מחירי הקרמיקה הם אינם גבוהים, בחנויות גדולות או חנויות עודפים ניתן להשיג קרמיקה במחירים זולים מאוד ובכך אנחנו בעצם משדרגים את העיצוב ואת נראות הבית במחיר נמוך יחסית.

מחירי פסיפס לדוגמא הם גבוהים יותר, בשונה ממחירי קרמיקה אשר נחשבים לנוחים במיוחד.

 

יחד עם זאת, כאשר ברצוננו להתקין קרמיקה בחדר האמבטיה שלנו אנו משיגים את יתרון הפרקטיות. כאשר אנו מצפים את חדר האמבטיה בקרמיקה, אנו נותנים לקיר שכבת הגנה שמגנה עליו מכל התנאים השוררים בחדר האמבטיה שכן מודבר בתנאי לחות ורטיבות לא פשוטים בכלל שבטווח הארוך יגמרו נזק בלתי הפיך לקירות כגון סדקים, קילוף של הצבע וכדומה. התקנה של קרמיקה בחדר האמבטיה תאפשר לנו להימנע משיפוץ של חדר האמבטיה מחדש.

ברגע שיש לנו חיפוי קרמיקה לאמבטיה אנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא מגן על הקירות לטווח הארוך.