Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קרמיקה לאמבטיה – עיצוב פרקטיות ואיכות

במסגרת הטרנדים החמים של עיצובים לבית, ניתן ללמוד שבשנים האחרונות כי חומר הקרמיקה לעיצוב האמבטיה בהחלט פילס את דרכו לחללי ביתנו באופן כללי ולחלל האמבטיה בפרט.

בעוד שבעבר היינו רגילים לראות בחדרי האמבטיה בבית קירות ריקים לבנים, היום אין כך פני הדברים, בעוד שהאדריכלים ומעצבי הפנים מקפידים להכניס את האלמנט של חיפוי קיר בחדרי האמבטיה.

אנו עדים ליתרונות ברורים כאשר מדובר על חיפוי קרמיקה לאמבטיה בעוד שהראשון והמרכזי שבהם הוא היבט הפרקטיות.

קירות חדר האמבטיה סובלים במשך כל השנה מתנאי לחות, רטיבות, לעתים מצטברות עליהם פטריות הגורמות לעובש ועוד בעיות רבות נוספות.

ברגע שאנו בוחרים לחפות את קירות האמבטיה בקרמיקה אנחנו פותרים לעצמנו את הבעיות האלה בלי יותר מידי מאמץ ובעלות שהיא לא גבוהה כלל וכלל.

קרמיקה לאמבטיה מונעת מהקירות לקבל רטיבות ולאבד מהצבע שלהם, דבר שכמובן לא קורה לקרמיקה, בנוסף, אם הצטברו פטריות, מה שקורה בדרך כלל בחדרי אמבטיה, ניתן לנקות אותם בקלות יתרה מבלי להשקיע את אותו מאמץ שהיינו צריכים להשקיע אם היה לנו קיר רגיל בחדר האמבטיה.

בנוסף, אנו מורידים לעצמנו מהראש את היבט התחזוקה של חדר האמבטיה, שכן אם היה לנו קיר לבן היינו צריכים לצבוע אותו מידי כמה שנים על מנת לשמור על הצבע של הקיר ואולי אף לתקן רטיבויות בקיר ובעיות נוספות.

ברגע שחיפינו את הקירות בקרמיקה הבעיה הזו נעלמת לגמרי ולא נצטרך להוציא כספים מיותרים על תחזוקת חדר האמבטיה.

כמו כן, קרמיקה לאמבטיה מוסיפה גוון עיצובי נוסף לחדר האמבטיה, היא יכולה לספר סיפור, היא יכולה להדגיש קו עיצובי כלשהו שאותו בחרנו להציג בבית שלנו. למשל אם החלטנו לעשות פסיפס בקירות המטבח נוכל לחזור על אותו אלמנט גם בחדר האמבטיה.

יתרון נוסף בקרמיקה הוא שנוח לעבוד איתה, כלומר, ההתקנה שלה היא פשוטה יחסית וכל מה שנצטרך לעשות הוא להדביק אותה לקיר, בעוד שאם נתקל במקרה שבו נצטרך להחליף את אחת ממשבצות הקרמיקה לאמבטיה או חלק מהפסיפס נוכל בקלות להוציא את החתיכה שנשברה או שנסדקה ופשוט  להחליף ולשים במקומה אחת חדשה.