Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

לומדה ירושלים

מכללת לומדה ירושלים הוקמה ב 1991 על מנת להעניק חינוך מקצועי לציבור החרדי. חינוך אשר מטרתו לסייע לציבור החרדי להתפרנס בכבוד. מכון לומדה ירושלים הוא המוסד החרדי הוותיק ביותר בארץ בתחום זה של הכשרה מקצועית ואלפי סטודנטים עברו בשעריו.

 

מכון לומדה ירושלים הוקם למען הציבור החרדי ולכן הוא ממוקם בלי ליבן של השכונות החרדיות בירושלים. למכון לומדה שני סניפים האחד ברחוב שטראוס בירושלים והסניף השני בביתר עלית. כל צוות ההנהלה והמרצים משתייכים לציבור החרדי. במכון לומדה לומדים גם נשים וגם גברים אך הלימודים מתקיימים בהפרדה מלאה עם מרצים לנשים ומרצים לגברים. שמירת הצביון החרדי של מוסד הלימודים היא חשובה מאוד למנהליו והם פועלים בכפיפות והכוונה של רבנים מוכרים בציבור החרדי.

 

במכון לומדה ירושלים ישנו מגוון רחב של קורסים בתחומים שונים, קורסים אשר יקנו לכם את הכלים והכישורים להשתלב בשוק העבודה. כפי שנאמר הקורסים מתקיימים בהפרדה מלאה בין נשים לגברים. מבין הקורסים השונים תוכלו ללמוד את מקצועות המחשב, טבחות, מקצועות פיננסיים, מקצועות ניהוליים ועוד. את רשימת הקורסים המלאה תוכלו למצוא באתר האינטרנט של מכון לומדה ירושלים. אלו הם קורסים אשר מעניקים לכם ידע מעשי ותאורטי. מלבד המקצועות השונים שתוכלו ללמוד, במכון לומדה ירושלים תוכלו גם ללמוד מקצועות רקע – אנגלית ומתמטיקה ויישומי אופיס. לימודים אלו יתנו לכם כלים בסיסיים אשר יסייעו לכם הן כשכירים והן כעצמאיים בכל תחום שבו תבחרו.

 

במכון לומדה ירושלים שמים את הדגש על ההשמה המקצועית ומסיבה זו בית הספר מחזיק בשיתופי פעולה רבים. בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם משרד התעשייה והמסחר, לשכת רואי החשבון, נציבות מס הכנסה, עיריית ירושלים, משרד המדע, מט"י ירושלים ועוד שותפים רבים הפועלים יחדיו למען אותה המטרה – לאפשר למשפחות חרדיות להתפרנס בכבוד. את רשימת שיתופי הפעולה המלאה תוכלו למצוא באתר האינטרנט של מכון לומדה ירושלים.

 

מבחינה מקצועית הקורסים הנלמדים במכון הם ברמה גבוהה, במכון מתאימים את הקורסים לצרכי שוק העבודה. התעודות של מכון לומדה מוכרות בתחום ונחשבות לתעודות המעידות על רמת לימודים גבוהה. לראייה לכך, הבוגרים של מכון לומדה ירושלים משתלבים בתפקידים שונים בשוק העבודה הן כשכירים והן כעצמאיים.

 

לסיכום, את כל הסיבות הטובות ללימודים במכללת לומדה ירושלים ניתן לסכם בכמה נקודות: היצע הלימודים הרב תחומי, הרמה המקצועית, ההשמה בשוק העבודה והווי החרדי של המקום.